Spindel Film vinner nytt MUNCH-anbud Siden 2019 har Spindel Film fulgt museets reise fra Tøyen til Bjørvika, og vært tett på MUNCHs satsing på video og digital formidling. Nå ser de fram til å fortsette samarbeidet.
Vegvesenet skal kjøpe strategi for 200 millioner Fem konsulenthus deler i dag på en avtale verdt 130 millioner. Nå lyser Statens vegvesen ut en ny rammeavtale på strategisk rådgivning – med økt ramme på 200 millioner kroner.
Bureau danket ut 15 konkurrenter Hvordan informere uten å skape uro? Det er kommunikasjonsnøtten Bureau nå skal knekke for Bankenes sikringsfond etter å ha slått ut 15 konkurrenter i anbudskonkurranse.
Bauer vant reklamerettighetene på Oslo Bussterminal 43,8-millionerskontrakt gir reklamegiganten kommersiell kontroll på ett av Norges travleste knutepunkt.
Bane NOR gir JCDecaux reklamerettighetene – igjen Reklamegiganten får eksklusiv rett til 600 flater – slo ut Bauer Media Outdoor i kampen om kontrakten.
Trigger trekker seg fra anbudskonkurranse: – Dette var veldig lett å si nei til – Bryter med budene vi har skrevet under på, sier Trigger. Enova selv er helt tause.
Try Opt danket ut UM – får Vy-kontrakt verdt opptil 300 millioner kroner Etter fire år med UM bytter Vy byråpartner. Try Opt går seirende ut av en av de største mediekonkurransene i offentlig sektor – med en ramme som er mer enn doblet siden sist.
Ti byråer kjempet om kontrakter verdt 78 millioner – TRY Råd vant begge Byrået gikk til topps i begge delkontraktene i Bufdirs nye rammeavtale – og tar over etter blant andre Trigger, Tante Randi og Per Høj.
TRY Opt danket ut sju byråer – fikk medieoppdraget fra IMDi Åtte byråer kjempet om rammeavtalen. Nå er det TRY Opt som får håndtere mediekjøpet for direktoratet de neste årene.
Byråer i nord tapte millionkontrakt – reagerer på «Oslo-valg» Byråer i nord investerte tid og penger i å vinne kontrakten med Nordland fylkeskommune. Men det ble Oslo-byrået Bas Kommunikasjon som trakk det lengste strået – og som nå får lokalbransjens frustrasjon i fanget.
Fire byråer kjempet om 300-millionersavtale for Merkevaren Norge – nå er valget tatt 300 millioner kroner står på spill når Merkevaren Norge skal markedsføres internasjonalt. Nå har Innovasjon Norge valgt ny partner etter en tøff byråkamp.
Trigger vant 25-millionersanbud – slo ut 12 byråer i kampen om Medietilsynet – I disse dager betyr det mye å vinne stabile, gode kunder – slik som dette.
TIBE vinner to UiO-anbud: – Stolt av folka våre Som eneste byrå har TIBE inngått rammeavtale med Universitetet i Oslo i to kategorier: utvikling av kreative kampanjer og mediekjøp/betalt kommunikasjon. Avtalene strekker seg over fire år.
SAIH og Mint vil gi F. – F for Frihet I august gjennomførte organisasjonen SAIH en pitche-runde med tre byråer, på jakt etter det som skulle lage årets høstkampanje. Jobben gikk til Mint Creatives og nå er kampanjen «F for frihet» på lufta.
Høgskulen på Vestlandet velger Viva Media og Siste Skrik Etter en omfattende anbudskonkurranse har Høgskulen på Vestlandet (HVL) valgt Viva Media Norge som ny partner for digital annonsering.