Kjetil Try har drevet eget byrå i 25 år. Det har vært en evigvarende suksessreise fra å være to stykker til å nå være 430 ansatte i en diger bygård midt i Oslo sentrum. I denne saken forteller Try selv om reisen til reklametoppen i Norge.
Foto: Yngve Garen Svardal
TRY Reklame fyller 25 år:
Han møtte motstand internt. Men Kjetil Try mener dette valget er det viktigste han har tatt: – En genistrek
Kjetil Try forteller om hvorfor han ikke ville ha mailadresser, hvorfor han la ned mobilforbud på kontoret, hvorfor en av landets mest suksessrike forfattere er TRYs lykketroll og om hva som kanskje er det viktigste kjøpet som har gjort TRY til landets klart største kommunikasjonshus.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP