TRY med Eirik Sørensen og Caroline Riis, hanket inn Norges første gull i Cannes. Foto: Anette Johansen-Desjardin TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra. Anette Johansen-Desjardin Journalist Publisert tirsdag 20. juni 2023 - 12:20 Sist oppdatert fredag 23. juni 2023 - 09:22 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ nyheter navnekatalog ikea eirik sørensen caroline riis cannes lions 2023 cannes lions cannes babyboom aparent try try reklame the trash collection the life collection Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post