Byråene er positive til budene fra Kreativt Forum. Noen mener derimot at det er rom for ytterligere føringer for byråkonkurranser. Fra venstre: Jens-Petter Aarhus (Anorak), Hågen Pettersen (Atyp), Markus Ivan Johansson (Brunch), Therese Becke (POL), Håkon Fretheim (Per Høj), Herman Mueller Stormyr (WAL).

Dette sier byråene om pitch-føringer fra Kreativt Forum

KOM24 har snakket med flere reklamebyråer om de nye føringene for byråkonkurranser.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS